مصاحبه گوتی درباره وضعیت فعلی رئال
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


ایکر برای من هنوز هم بهترین در جهان است ...


    به گزارش Football Espana گوتی در مصاحبه با AS گفت: "راموس می تواند به توپ طلا فکر کند. او نقش بسیار مهمی در تیم دارد و برای یک مدافع این تعداد گل زدن راحت نیست. در حال حاضر رونالدو و راموس پایه و اساس رئال هستند. من در لیسبون بودم و شاهد یک تجربه جدید در کنار هواداران بودم. برای سرجیو خوشحالم، او شایستگی این موفقیت و این ماندگار شدن را داشت."

    او در ادامه در مورد ایکر کاسیاس نیز اضافه کرد: "ایکر بیشتر اوقات خیلی خوب بوده است. در حال حاضر او مثل قبل زیاد بازی نمی کند ولی برای من هنوز هم او بهترین در جهان است. من امیدوارم که او برای یک مدت طولانی تری در مادرید بماند و برای او این آرزو را دارم که در هر جا فوتبال بازی می کند از بازی اش لذت ببرد."

    شماره 14 اسبق لوس بلانکوس در پایان در ارتباط با مربیگری و رائول گونزالس چنین گفت: "من رائول را نمی دانم و او هر جا که دوست دارد می تواند برود. او فعلا در حال بازی کردن است و بعد از دوران بازیگری اش مطمئنا به رئال بر می گردد. من از این که در تیم او بودم افتخار می کنم ولی زندگی هزار رو دارد و شما نمی دانید که در آینده چه پیش می آید. حرف زدن در مورد مربیگری من در حال حاضر بر روی نیمکت رئال خنده دارد است. هدف فعلی من یک مربی خوب بودن و رابطه با بازیکنان جوان تر هست. ضمن این که دوره های آموزشی من هنوز تمام نشده است."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:, ] [ 13:36 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 254
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11254
بازدید ماه : 39836
بازدید کل : 404679
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1